Top Social

Πώς να χάσετε βάρος γρήγορα: 3 απλά βήματα.

Υιοθετήστε τις παρακάτω 3 συνήθειες για σίγουρη απώλεια βάρους χωρίς να βάλετε σε κίνδυνο τη υγεία σας.

 

1. Μειώστε τους υδατάνθρακες.

Άμυλο και ζάχαρα ( υδατάνθρακες) είναι τα τρόφιμα που διεγείρουν την έκκριση ινσουλίνης. Η ινσουλίνη είναι η κύρια ορμόνη αποθήκευσης λίπους στο σώμα.

Όταν η τιμή της ινσουλίνης είναι μειωμένη, το σώμα καίει ευκολότερα το λίπος του.

 

2. Πρωτεΐνη, λαχανικά, λίπη.

Κάθε γεύμα σας θα πρέπει να περιέχει μια πηγή πρωτεΐνης, μια πηγή λίπους και λαχανικά. 

Πηγές πρωτεΐνης:

Κρέας- μοσχάρι, κοτόπουλο, χοιρινό, αρνί, γαλοπούλα.

Ψάρι και θαλασσινά- σολομός, γαρίδες αστακός, μύδια.

Αυγά

 

Μια δίαιτα βασισμένη σε πρωτεΐνες μειώνει την ανάγκη για τσιμπολόγημα, ενώ δίνει ένα αίσθημα πληρότητας. 

Μια διατροφή βασισμένη σε πρωτεΐνες βοηθά στην απώλεια κιλών πιο άμεσα.

 

3. Λαχανικά

Μαρούλι, μπρόκολο, λάχανο, σέλινο, ντομάτες.

Μη φοβόσαστε να γεμίσετε το πιάτο σας με λαχανικά. Ένα πιάτο με κρέας και λαχανικά σας παρέχει όλες τις βιταμίνες, που χρειάζεστε.

 

4. Λίπη

Ελαιόλαδο.

Μη φοβηθείτε να προσθέσετε ελαιόλαδο στη διατροφή σας. Εάν η διατροφή είναι χαμηλή σε λίπη θα κουραστείτε και θα εγκαταλείψετε γρήγορα.

 

Τρώτε 2-3 γεύματα την ημέρα. Εάν νιώσετε ότι πεινάτε, προσθέστε ένα ελαφρύ γεύμα το απόγευμα.

 

Συνδυάστε πρωτεΐνες, λαχανικά και λίπη στα γεύματα σας και θα διαπιστώσετε απώλεια κιλών. Παράλληλα θα μειώσετε την ινσουλίνη σας, κάτι που θα οφελήσει σημαντικά τον οργανισμό σας.

 

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b