Top Social

Πείτε όχι στα αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά είναι γλυκά, αφρώδη και νόστιμα - δεν έχουν καμία σχέση με ένα υγιεινό ποτό.

Οι γιατροί αναφέρουν πολλούς κινδύνους για την υγεία που συνδέονται με την κατανάλωση αναψυκτικών. 

Είναι ποτά χωρίς βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, γεμάτα ζάχαρη και συντηρητικά. 

Ακόμα και εκείνα που υποστηρίζουν ότι είναι χαμηλά σε θερμίδες και ζάχαρη - δεν έχουν καμία διατροφική αξία.

Επιπλέον συμβάλλουν στην παχυσαρκία και τον διαβήτη. Περιέχουν φρουκτόζη και σιρόπι καλαμποκιού,  γλυκαντικά που έχουν  συνδεθεί με το διαβήτη. 

Κάνουν κακό στα δόντια σας. Η ζάχαρη  που περιέχουν καταστρέφει το σμάλτο τους. 

Τα περισσότερα αναψυκτικά περιέχουν φωσφόρο και καφεΐνη, παράγοντες οι οποίοι πιστεύεται ότι συμβάλλουν στην αποδυνάμωση των δοντιών. Οι ειδικοί ανησυχούν επίσης ότι οι άνθρωποι καταναλώνουν αναψυκτικά αντί για γάλα, στερώντας από τα οστά το ασβέστιο. 

Η αυξημένη κατανάλωση αναψυκτικών μπορεί να συνδέεται με την ανάπτυξη του μεταβολικού συνδρόμου ( μια ομάδα συμπτωμάτων που περιέχει ακόμα και αυξημένο αριθμό καρδιακών παλμών) και λιπώδες ήπαρ, μια χρόνια ασθένεια του ήπατος.

Ευτυχώς, υπάρχουν απεριόριστες υγιεινές επιλογές.

Νερό

Είναι το απόλυτο υγιεινό ποτό. Δεν έχει θερμίδες και σας ξεδιψά. 

Χυμοί φρούτων

Γευστικοί και δροσεροί. Καλό είναι να τους αραιώνεται με λίγο νερό.

Γάλα

Αυτό είναι ένα άλλο βασικό υγιεινό ποτό, ιδιαίτερα για τα παιδιά. Είναι γευστικό, ενώ περιέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Τσάι

Όποιο και αν προτιμάτε - πράσινο, μαύρο, βότανα - όλα έχουν αποδειχθεί ότι περιέχουν υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών.

 

Υιοθετήστε υγιεινά ροφήματα, το σώμα σας θα το εκτιμήσει!

 

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b