Top Social

Σνάκ με λίγες θερμίδες

Νόστιμα και εύκολα σνακ με λίγες θερμίδες

 

Ψητό μήλο 

Ψητό μήλοΤα μήλα είναι ένα υγιεινό σνακ και υπάρχουν πολλοί τρόποι για να τα καταναλώσετε.

 

Απολαύστε ψητά μήλα - ως επιδόρπιο. Σας παρέχουν βιταμίνες και φυτικές ίνες.  Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κανέλα, ώστε να αποφύγετε τη ζάχαρη.

 

 

 Smoothie απο βατόμουρα 

Ένα smoothie φρούτων προσφέρει ένα απολαυστικό τρόπο για να εξασφαλίσετε την απαιτούμενη δόση ασβεστίου  και αντιοξειδωτικών. Αναμείξτε 1/3 φλιτζανιού  άπαχο γιαούρτι με 2/3 φλιτζανιού βατόμουρα και πάγο. 

Ένα πολύ αναζωογονητικό και πολύ κρύο σνακ!

 

 

 Άπαχο γιαούρτι με μέλι 

Το γιαούρτι είναι γνωστό για τη εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες. Μόλις 1/2 φλιτζάνι άπαχο απλό γιαούρτι έχει 12 γραμμάρια πρωτεΐνης. 

Προσθέστε ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι και το σνακ ανέρχεται σε 84 θερμίδες.

Τόσο γευστικό που είναι σαν να τρώτε επιδόρπιο.

 

 

 1 μπολ ντοματόσουπα 

ΝτοματόσουπαΗ ντοματόσουπα είναι γεμάτη από  θρεπτικά συστατικά, αλλά περιέχει μόλις 74 θερμίδες ανά μερίδα και λιγότερο από 1 γραμμάριο κορεσμένο λίπος. Απλώς να έχετε κατά νου ότι υπάρχουν πολλές εκδοχές της.

Η ντοματόσουπα με κρέμα έχει υψηλότερη περιεκτικότητα σε λιπαρά και θερμίδες.

Όταν αγοράζετε κονσέρβα σούπα αναζητήστε την ένδειξη  "χαμηλή σε  νάτριο".

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b