Top Social

Τροφές για καλύτερους κοιλιακούς

Τροφές για καλύτερους κοιλιακούς

Όταν προσπαθείτε να γυμνάσετε τους κοιλιακούς σας, η αερόβια άσκηση και οι ασκήσεις κοιλιακών είναι σημαντικοί. Θα πρέπει όμως να επιλέγετε και την κατάλληλη διατροφή.

Οι παρακάτω τροφές βοηθούν στο να διατηρείτε επίπεδο το στομάχι σας.

 

Μπανάνες

Λαχτάρα για απογευματινό σνακ; Μια μπανάνα μπορεί να είναι ό,τι καλύτερο. Εκτός από κάλιο, οι μπανάνες έχουν υδατάνθρακες που το σώμα σας αφομοιώνει σιγά-σιγά και σας κρατούν χορτάτους για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. 

Ακόμη πιο καλές ειδήσεις για τους κοιλιακούς σας: οι μπανάνες μπορούν να βοηθήσουν στην πρόληψη κατακράτησης του νερού στο σώμα με τη ρύθμιση των επιπέδων νατρίου. 

 

Παπάγια

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να αγαπήσετε αυτό το έντονα χρωματισμένο τροπικό φρούτο, που είναι μια πλούσια πηγή βιταμινών Α, C, E, και φυλλικού οξέος.  Περιέχει επίσης ένα ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη, η οποία βοηθά στη καταπολέμηση των φλεγμονών.

 

Πιπεριές τσίλι

Πικάντικα τρόφιμα, όπως οι πιπεριές τσίλι ενεργοποιούν το μεταβολισμό σας.

Σύμφωνα με μια μελέτη του 2011 από το Πανεπιστήμιο Purdue, η καψαϊκίνη (το ενεργό συστατικό που δίνει στις πιπεριές την καυτερή τους γεύση)

βοηθά στη μείωση του βάρους. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν  τροφές πλούσιες σε καψαϊκίνη είχαν μικρότερη επιθυμία για λιπαρά, αλμυρά και γλυκά τρόφιμα.

 

Σπαράγγια

Γνωρίζετε ήδη ότι τα σπαράγγια είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά και μπορεί ακόμη και να ενεργήσει ως αφροδισιακά. Επίσης είναι μια εξαιρετική πηγή διαλυτών και αδιάλυτων φυτικών ινών, 

κρατώντας σας πλήρη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μεταξύ των γευμάτων. Ως ένα φυσικό διουρητικό, διευκολύνουν την απομάκρυνση του νερού, μειώνοντας το φούσκωμα. 

 

Γιαούρτι

Το γιαούρτι έχει μεγάλη σημασία για το έντερό σας. Τα  προβιοτικά  βοηθούν στην καλή  λειτουργία του, προλαμβάνοντας το φούσκωμα.

Επίσης  αυξάνει το αίσθημα πληρότητας, χάρη στα 17 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα  που περιέχει.

 

e-max.it: your social media marketing partner