Top Social

8 λόγοι που νιώθετε συχνά πεινασμένοι

Νιώθετε συνεχώς πεινασμένοι και τα βήματά σας, σας οδηγούν στο ψυγείο για ένα σνακ; Εάν δεν έχετε μια προφανή εξήγηση για την αύξηση της πείνας, όπως η εγκυμοσύνη ή η σκληρή προπόνηση, ίσως πρέπει να δείτε που  οφείλεται η ακόρεστη όρεξή σας.

Είστε αφυδατωμένοι: Πιείτε ένα ποτήρι νερό και περιμένετε 20 λεπτά για να δείτε αν η πείνα υποχωρεί.

Είστε αγχωμένοι: μετά από μια κακή μέρα, ακούστε καλή μουσική ή πηγαίνετε για γιόγκα. 

Χρειάζεστε περισσότερη πρωτεΐνη: Τροφές όπως το γιαούρτι, τα αυγά και το άπαχο κρέας θα σας κρατήσουν χορτάτους περισσότερο.

Θα πρέπει να τρώτε περισσότερο λίπος: ακόρεστα λιπαρά, βρίσκονται στα καρύδια και αβοκάντο,

Είχατε ένα κακό ύπνο: Η έλλειψη ύπνου μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα της ορμόνης που διεγείρει την όρεξη.

Τρώτε πολλά επεξεργασμένους υδατάνθρακες: Τρόφιμα όπως το άσπρο ψωμί , προκαλούν αύξηση σακχάρου στο αίμα σας και μπορούν να προκαλέσουν μεγαλύτερη όρεξη για τσιμπολογήματα.

Θα πρέπει να τρώτε περισσότερο λίπος: ακόρεστα λιπαρά, βρίσκονται στα καρύδια και το αβοκάντο και η κατανάλωσή τους συνδέεται με αισθήματα κορεσμού.

Μην παραλείπετε γεύματα: Προσπαθήστε να μην αφήνετε περισσότερο από 4 ή 5 ώρες  να περνούν ανάμεσα στα γεύματα και να τρώτε κάτι μέσα σε μια ώρα από την ώρα που θα ξυπνήσετε.

Ίσως τρώτε πολύ γρήγορα: 

Επιβραδύνοντας το μάσημα,  ο εγκέφαλός σας έχει αρκετό χρόνο να αντιληφθεί ότι έχει χορτάσει και έτσι να καταναλώσετε λιγότερη τροφή.

 

e-max.it: your social media marketing partner