Top Social

Εύκολοι τρόποι για απώλεια βάρους

Εύκολοι τρόποι για απώλεια βάρους

Προσπεράστε τον "αλμυρό" διάδρομο.

Θα φτάσετε το στόχο σας για απώλεια κιλών, εάν αγνοήσετε τα αλμυρά σνακ στο σουπερ μάρκετ ( πατατάκια, γαριδάκια κτλ).

Αφιερώστε περισσότερο χρόνο στο μανάβικο. Αν οπωσδήποτε χρειάζεστε κάτι αλμυρό, προτιμήστε ξηρούς καρπούς - έστω και αλατισμένους. 

 

Έχετε ένα πρωινό 300 θερμίδων.

Μην παραλείπετε το πρωινό.  

Ένα υγιές μείγμα πρωτεϊνών και δημητριακών ολικής αλέσεως είναι ιδανικό για το πρώτο γεύμα της ημέρας. Ένα σάντουιτς με άπαχο τυρί και γαλοπούλα θα σας χορτάσει και θα αποφύγετε γευστικούς πειρασμούς που βλάπτουν τη σιλουέτα σας. 

 

Προσθέστε λαχανικά.

Με την προσθήκη λαχανικών στα τρόφιμα που αγαπάτε, χορταίνετε πιο γρήγορα και παραμένετε υγιείς.

Ολοκληρώστε τη συνταγή της πίτσας με ρόκα, ελιές και πράσινες πιπεριές, αντί πεπερόνι.

Προσθέστε στη κόκκινη σάλτσα για ζυμαρικά κίτρινες και κόκκινες πιπεριές, ακόμα και κυβάκια κολοκυθιού.

Τα λαχανικά θα σας δώσουν μια αίσθηση πληρότητας και δεν θα έχετε όρεξη για τσιπς ή πλούσια επιδόρπια.

 

Νυχτερινό φαγητό

Χάστε τα κιλά της εγκυμοσύνης, καταναλώνοντας το τελευταίο γεύμα έως τις 18.30 τις πέντε ημέρες την εβδομάδα. Τα άλλα δύο βράδια κρατήστε νυχτερινές εξόδους.

Άλλωστε το περισσότερο από ό, τι θα  φάτε  το βράδυ είναι πρόχειρο φαγητό. Θα χρειαστούν μόνο δύο μήνες για να χάσετε τα επιπλέον κιλά.

 

Δημιουργήστε τη δική σας happy hour.

Μετά τη δουλειά, συνηθίζετε με τους συναδέλφους να πηγαίνετε για ένα ποτό και ένα γρήγορο γεύμα, το οποίο συνήθως είναι αρκετά λιπαρό.

Αντί για αυτό αρχίστε το περπάτημα και το τρέξιμο σε ένα κοντινό άλσος.  

Υιοθετήστε αυτή τη συνήθεια και σε ένα χρόνο θα μείνετε έκπληκτοι με τη φυσική σας κατάσταση. 

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b