Top Social

Τελικά ισχύει ότι το γεύμα αργά το βράδυ παχαίνει;

Το να φάμε το κύριο γεύμα το βράδυ δεν σημαίνει απαραίτητα και αύξηση βάρους. Η απώλεια κιλών έρχεται όταν  τρώμε λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανούμε μέσα στη ημέρα. Εάν η συνολική ημερήσια κατανάλωση θερμίδων δεν ξεπερνάει κάποιο συγκεκριμένο εύρος, μπορούμε να φάμε το κυρίως γεύμα το βράδυ.

Όμως θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, ώστε το βραδινό να μην φέρει περιττά κιλά:

Δεν παραλείπουμε γεύματα.

Η υπερβολικής πείνας κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι σίγουρο ότι οδηγεί σε υπερκατανάλωση τροφής τις βραδινές ώρες. Ξεκινάμε τη μέρα μας με ένα σωστό πρωινό. Μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας είναι απαραίτητα για την ενέργεια που χρειαζόμαστε μέχρι το βράδυ.

Επιλέγουμε ελαφρύ γεύμα για μεσημέρι.

Αν το μεγαλύτερο γεύμα είναι το βραδινό, τότε το μεσημέρι θα πρέπει να είμαστε πιο προσεκτικοί. Καταναλώνουμε μία πράσινη σαλάτα και στήθος κοτόπουλο ή γαλοπούλα ή φιλέτο ψαριού με ψητές πατάτες.

Δεν πηγαίνουμε απευθείας για ύπνο μετά το βραδινό μας.

Το χειρότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ξαπλώσουμε αμέσως μετά το γεύμα. Κάνουμε ένα περίπατο, βγάζουμε το σκύλο βόλτα, ακόμα και το πλύσιμο των πιάτων μας δίνει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσουμε τις θερμίδες που καταναλώσαμε.

Όχι υπερβολές.

Ακόμη κι αν το βραδινό είναι το κυρίως γεύμα θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από μέτρο και ισορροπία. Απαραίτητη η  σαλάτα, κάποια πηγή πρωτεΐνης (κοτόπουλο, ψάρι, κρέας) και υδατάνθρακες (ψωμί, πατάτα ψητή ή βραστή, ζυμαρικά ή ρύζι, κατά προτίμηση ολικής άλεσης).

Αποφεύγουμε την τηλεόραση όσο τρώμε.

Όταν τρώμε μπροστά στη οθόνη η προσοχή μας είναι στραμμένη αλλού. Δεν απολαμβάνουμε το φαγητό μας και το κυριότερο ο εγκέφαλός"αργεί" να λάβει το μήνυμα του κορεσμού. Το φαγητό μας είναι απόλαυση. Επικεντρωνόμαστε σε αυτό.

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b