Top Social

Βιταμίνες καθυστερούν την εμφάνιση των γκρίζων μαλλιών.

Όσο μεγαλώνετε, τα γκρίζα μαλλιά αυξάνονται κάθε 10 χρόνια μετά την ηλικία των 30 ετών. Με την πρόσληψη συγκεκριμένων βιαταμινών μπορείτε να καθυστερήσετε αυτήν τη διαδικασία.

 

Αυτές οι βιταμίνες περιορίζουν τα γκρίζα μαλλιά

Βιταμίνη Β12

Η έλλειψη της βιταμίνης Β12 συνδέεται με το πρώιμο γκριζάρισμα των μαλλιών. Η βιταμίνη Β12 συμβάλλει στην καλή κατάσταση του νευρικού συστήματος και συνεργάζεται με το φυλλικό οξύ και τη βιταμίνη Β9, για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων.

Που θα την βρείτε: Στα δημητριακά που είναι εμπλουτισμένα με βιταμίνη Β-12, καθώς και στα αυγά, στο συκώτι, στα νεφρά, στα ψάρια και στα οστρακοειδή.

 

Φυλλικό οξύ

Η ανεπάρκεια σε βιταμίνη Β-9 μπορεί επίσης να οδηγήσει σε πρόωρο γκριζάρισμα των μαλλιών. Όπως η βιταμίνη Β12, έτσι και το φυλλικό οξύ είναι αναγκαίο για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων. 

Που θα το βρείτε: Τροφές πλούσιες σε φυλλικό οξύ περιλαμβάνουν το σπανάκι, τα όσπρια, τα σπαράγγια, το μαγειρεμένο ρύζι και τα ζυμαρικά.

 

Χαλκός και Σίδηρος

Μια ανεπάρκεια σε χαλκό ή σίδηρο μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητες της πρόωρης γήρανσης των μαλλιών. Οι επιστήμονες διαπίστωσαν ισχυρή συσχέτιση μεταξύ του χαμηλού επιπέδου του χαλκού και του πρόωρου γκριζαρίσματος των μαλλιών στους συμμετέχοντες στην έρευνα. Τα χαμηλά επίπεδα σιδήρου ήταν επίσης εμφανή σε αυτή τη διαπίστωση. Ο χαλκός είναι απαραίτητος για την υγιή λειτουργία πολλών βασικών ενζύμων στο σώμα και ο σίδηρος είναι απαραίτητος για τη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων.

Που θα τα βρείτε: Τροφές πλούσιες σε χαλκό είναι το συκώτι, τα στρείδια, οι αχιβάδες, τα φιστίκια κάσιους, τα φουντούκια, τα αμύγδαλα και οι φακές. Τροφές πλούσιες σε σίδηρο είναι το μοσχάρι, το σπανάκι και οι φακές.

 

Λαμβάνοντας τις παραπάνω βιταμίνες είτε μέσω της διατροφής είτε μέσω συμπληρωμάτων θα καθυστερήσετε σημαντικά το γκριζάρισμα των μαλλιων σας.

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b