Top Social

Οι 5 καλύτερες βιταμίνες για υγιή μαλλιά

Ενώ η απώλεια μαλλιών μπορεί να αποδοθεί σε ορισμένες ιατρικές παθήσεις, όπως η αλωπεκία, είναι επίσης φυσικό αποτέλεσμα της γήρανσης. Υπάρχουν όμως μερικά  πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να σας βοηθήσουν.  

 

5 βιταμίνες μπορούν να κρατήσουν τα μαλλιά σας υγιή, ισχυρά και να μειώσουν τον κίνδυνο πιθανής ζημίας.

Βιοτίνη

Μια από τα πιο γνωστές βιταμίνες για δυνατά μαλλιά είναι η βιοτίνη, μια βιταμίνη του συμπλέγματος Β. 

Προάγει τα υγιή μαλλιά αυξάνοντας την ελαστικότητα της τρίχας και προστατεύει από την ξηρότητα. Επιπλέον, βοηθά στην παραγωγή κερατίνης, ένα κύριο συστατικό για υγιή μαλλιά. 

Η ανεπάρκεια βιοτίνης προκαλεί απώλεια μαλλιών.

Μπορείτε να τη βρείτε στις τροφές:

μαγιά, πληγούρι, καφέ ρύζι.

 

Βιταμίνη Α

Η βιταμίνη Α είναι ένα κοινώς γνωστό αντιοξειδωτικό επίσης γνωστή ως ρετινόλη. Η λειτουργία της αφορά κυρίως την υγεία των ματιών. Ωστόσο, ενισχύει και τα μαλλιά,  βοηθώντας στην παραγωγή υγιούς σμήγματος, μια λιπαρή ουσία που εκκρίνεται από το τριχωτό της κεφαλής, η οποία τα υγιή.

Επιπλέον, η βιταμίνη Α καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες που επιβαρύνουν τα μαλλιά. 

Βρίσκεται στα ακόλουθα τρόφιμα: μουρουνέλαιο, καρότα, σπανάκι, ροδάκινα.

 

Βιταμίνη Ε

Η βιταμίνη Ε, ένα αντιοξειδωτικό που βοηθά στην εξουδετέρωση των ελεύθερων ριζών, αναφέρεται συχνά ως η βιταμίνη για ένα υγιές δέρμα. Έχει όμως πολλές ακόμα ιδιότητες. Βοηθά στην κυκλοφορία του αίματος, αυξάνοντας την πρόσληψη οξυγόνου, το οποίο με τη σειρά του βοηθά το σώμα για την παραγωγή νέων τριχών.  Επιπλέον, επιδρά στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού, μειώνοντας τις πιθανότητες τριχόπτωσης.

Μπορεί να βρεθεί στα ακόλουθα τρόφιμα: φασόλια, σόγια, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, ξηρούς καρπούς.

 

Παντοθενικό οξύ

Το παντοθενικό οξύ, που ονομάζεται επίσης βιταμίνη Β5, είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική στην πρόληψη της γήρανσης.

Συμβάλει στην ενίσχυση των θυλάκων των τριχών και των κυττάρων τους, επιτρέποντάς τους να λειτουργούν σωστά. Επιπλέον,  βοηθά το τριχωτό της κεφαλής,  να απαλλαγεί από το νεκρό δέρμα.

Μπορεί να βρεθεί στα δημητριακά ολικής αλέσεως και στα αυγά.

 

Ινοσιτόλη

Η τελευταία βιταμίνη που είναι σημαντική για υγιή μαλλιά είναι η ινοσιτόλη. Ανήκει στην ομάδα της βιταμίνης Β. 

Είναι υπεύθυνη για μια σειρά από υποστηρικτικές λειτουργίες μέσα στο σώμα.

Βοηθά στην υγεία των κυτταρικών μεμβρανών, ιδιαίτερα στα μάτια, τα έντερα, τον εγκέφαλο και το μυελό των οστών.

Ωστόσο, πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι οι άνδρες που πήραν μια επιπλέον δόση ινοσιτόλης καθημερινώς ανέφεραν ότι η απώλεια των μαλλιών τους είχε βελτιωθεί.

Μπορείνα βρεθεί στα φασόλια,  στα φρούτα και στη μαγιά.

 

Φυσικά, τα συμπληρώματα βιταμινών δεν πρόκειται ποτέ να πάρουν τη θέση  μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής.  

Αλλά με τα κατάλληλα συμπληρώματα, μπορείτε να καταπολέμησετε την τριχόπτωση και να επιβραδύνετε το γκριζάρισμα των μαλλιών.

e-max.it: your social media marketing partner