Top Social

Διατροφή μετά απο βραδυνή άσκηση

Διατροφή μετά απο βραδυνή άσκηση

Προτιμάτε να ασκήστε αργά το βράδυ; 

Σας παραθέτουμε υγιείς τρόπους διατροφής για να ανεφοδιάσετε τον οργανισμό σας πριν τον ύπνο. 

Πολλά άτομα προτιμούν να γυμνάζονται αργά τη νύχτα. Διαθέτουν πολλή ενέργεια εκείνες τις ώρες και συνήθως λειτουργούν πολύ καλά.

Απολαμβάνουν τις βραδυνές προπονήσεις, υπάρχει όμως μια ερώτηση: τι διατροφή υιοθετούμε αργά το βράδυ μετά από άσκηση;

Το σημαντικό είναι να μην λιμοκτονήτε  μετά την προπόνηση. Θα πρέπει να φάτε κάτι για να αναπληρωθούν τα θρεπτικά συστατικά και να βοηθήσετε το σώμα σας να ανακτήσει τις δυνάμεις του. 

Μένοντας νηστικοί θα νιώσετε αδύναμοι, θα είσαστε ευάλωτοι σε τραυματισμούς και θα έχετε προβλήματα ύπνου.

Σας παραθέτουμε απλές επιλογές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά με άπαχη πρωτεΐνη και υγιή λιπαρά για να υποστηρίξετε τον οργανισμό σας μετά απο την  προπόνησή σας. 

 

Σολωμός με λαχανικά

Αναμίξτε 1 μερίδα άγριου σολομού με μια μικρή χούφτα σπανάκι και μια κουταλιά πάστα ελιάς. Μπορείτε να σερβίρετε το γεύμα σε ένα φύλλο μαρούλι, ή να καταναλώσετε το νόστιμο μείγμα μόνο του.

 

Ψητά ρεβίθια

1 κούπα ρεβίθια από κονσέρβα με λίγο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και μια πρέζα θαλασσινό αλάτι είναι ένα νόστιμο και πλήρες γεύμα. 

Ψήνετε σε αλουμινόχαρτο για 10 λεπτά περίπου στο φούρνο.

 

Σαλάτα με αυγά

Ψιλοκόψτε μερικά αυγά βραστά και ανακατέψτε με ψιλοκομμένα λαχανικά (όπως κατσαρό λάχανο, ψιλοκομμένο ή τριμμένο κολοκύθι) και μια μικρή κουταλιά ταχίνι.

e-max.it: your social media marketing partner