Top Social

Φάτε το νερό σας

"Φάτε" το νερό σας

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους υποτίθεται ότι πρέπει να πίνετε οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα (και μερικοί συστήνουν ακόμη περισσότερο). 

Αυτό μπορεί να φαίνεται δύσκολο, αλλά εδώ είναι η παγίδα: Δεν χρειάζεται να πιείτε όλο αυτό το νερό. 

Περίπου το 20% της ημερήσιας πρόσληψης H2O προέρχεται από τα στερεά τρόφιμα, κυρίως φρούτα και λαχανικά.

Είναι ακόμα σημαντικό να πίνετε άφθονο νερό, ειδικά το καλοκαίρι, αλλά μπορείτε επίσης να σβήσετε τη δίψα σας με αυτά τα εξαιρετικά ενυδατικά τρόφιμα, τα οποία περιέχουν τουλάχιστον 90% νερό.

 

ΑγγούριΑγγούρι

Περιεκτικότητα σε νερό: 96,7%

 

Αυτό το καλοκαιρινό λαχανικό έχει τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε νερό από οποιαδήποτε στερεό τρόφιμο.

Είναι τέλειο σε σαλάτες, ή σε φέτες.

Δοκιμάστε την ανάμειξή του με άπαχο γιαούρτι και δυόσμο και έχετε ένα γευστικό ορεκτικό.

 

 

 

ΣέλινοΣέλινο

Περιεκτικότητα σε νερό: 95,4%

 

Το σέλινο πέρα από την υψηλή περιεκτικότητα σε νερό,  έχει πολύ λίγες θερμίδες, μόνο 6 θερμίδες ανά μίσχο. 

Αυτό το ελαφρύ λαχανικό περιέχει φυλλικό οξύ και βιταμίνες Α, C και Κ.

Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, το σέλινο εξουδετερώνει τα οξέα του στομάχου και συνιστάται ως  θεραπεία για την καούρα και την παλινδρόμηση οξέος.

 

 

 

ΡαπανάκιαΡαπανάκια

Περιεκτικότητα σε νερό: 95,3%

 

Αυτά τα δροσιστικά λαχανικά ρίζας πρέπει να τα καταναλώνεται την άνοιξη και το καλοκαίρι στις σαλάτες σας. Παρέχουν μια πικάντικη και ταυτόχρονα γλυκιά γεύση.

Περιέχουν αντιοξειδωτικά, όπως η κατεχίνη.

Η τραγανή υφή τους τα καθιστά μια τέλεια προσθήκη στις λαχανοσαλάτες.

Κόβουμε λάχανο και καρότα, ψιλοκόβουμε τα ραπανάκια, προσθέτουμε ψιλοκομμένα φουντούκια και μαϊντανό. Ανακατεύουμε, προσθέτοντας χυμό λεμονιού, ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι.

 

 

ΝτομάτεςΝτομάτες

Περιεκτικότητα σε νερό: 94,5%

 

Κομμένη σε φέτες ή κύβους, η ντομάτα θα είναι πάντα ένα κύριο υλικό στις σαλάτες, στις σάλτσες και στα σάντουιτς.

Αν συνδυαστεί με λίγο τυρί χαμηλό σε νάτριο, έχετε ένα εξαιρετικό σνάκ.

Δημιουργήστε ένα γρήγορο ορεκτικό με ντομάτα, φύλλα βασιλικού και  μικρά κομμάτια μοτσαρέλα σε οδοντογλυφίδες. 

 

 

 

Πράσινες πιπεριέςΠράσινες πιπεριές

Περιεκτικότητα σε νερό: 93,9%

 

Οι πιπεριές όλων των αποχρώσεων έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, αλλά οι πράσινες υπερτερούν.

Και σε αντίθεση με  μια δημοφιλή πεποίθηση, οι πράσινες πιπεριές περιέχουν εξίσου πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες, όπως οι γλυκύτερες κόκκινες. 

 

Γεμιστές με ρύζι ή ψητές συνοδεύοντας ένα άπαχο κρέας αποτελούν ένα εξαιρετικό δείπνο. 

Προσθέστε ωμή πιπεριά στη σαλάτα σας για πιο έντονη και πικάντικη γεύση.

e-max.it: your social media marketing partner