Top Social

Ωφέλιμες τροφές για την καρδιά σας

Ωφέλιμες τροφές για την καρδιά σας

Ενώ οι θάνατοι που οφείλονται σε καρδιακή νόσο έχουν μειωθεί τα τελευταία χρόνια, εξακολουθεί να είναι η Νο 1 αιτία θανάτου. 

Τα καλά νέα είναι ότι σήμερα γνωρίζουμε τρόπους πρόληψης της καρδιαγγειακής νόσου.

Είναι σαφές ότι η υγιεινή διατροφή και η άσκηση μπορούν να έχουν τεράστια οφέλη για την υγεία.

Διαβάστε παρακάτω τι πρέπει να συμπεριλάβεται στη διατροφή σας για να κρατήσετε την καρδιά σας υγιή.

 

Σολομός

Ο σολομός και άλλα λιπαρά ψάρια, όπως οι σαρδέλες και το σκουμπρί είναι οι σούπερ σταρ της καρδιάς. 

Αυτό συμβαίνει επειδή περιέχουν άφθονες ποσότητες ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, που φαίνεται σε μελέτες ότι βοηθούν στη μείωση του ακανόνιστου καρδιακού παλμού και στην αθηροσκλήρωση (συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες).

Παράλληλα μειώνουν τα τριγλυκερίδια. Οι διατροφολόγοι συνιστούν την κατανάλωση ψαριών και κατά προτίμηση λιπαρών, τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα. 

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι επίσης διαθέσιμα και σε συμπληρώματα διατροφής.

 

ΠατάτεςΠατάτες

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αποφεύγετε τις πατάτες επειδή είναι υδατάνθρακας και ανησυχείτε για την αύξηση βάρους.

Εάν δεν είναι τηγανητές μπορεί να κάνουν καλό στην καρδιά σας.

Είναι πλούσιες σε κάλιο, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, οι οποίες μειώνουν τον κίνδυνο για καρδιακή νόσο.

 

 

 

ΝτομάτεςΝτομάτες

Η κατανάλωση ντομάτας αυξάνεται συνεχώς και αυτό είναι καλό.

Όπως οι πατάτες, έτσι και οι ντομάτες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε κάλιο. ενώ είναι μια καλή πηγή λυκοπενίου.

Το λυκοπένιο βοηθά να απαλλαγούμε από την «κακή» χοληστερόλη,  κρατάει τα αιμοφόρα αγγεία ανοιχτά και χαμηλότερο τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής. Και επειδή είναι χαμηλές σε θερμίδες και έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, δεν επιβαρύνουν μια ήδη υγιεινή διατροφή.

 

 

 

 

Εξτρα παρθένο ελαιόλαδοΕξτρα παρθένο ελαιόλαδο

Η μεσογειακή διατροφή (πλούσια σε δημητριακά, φρούτα, λαχανικά) συμπληρώνεται από τα καρύδια και τουλάχιστον τέσσερις κουταλιές της σούπας την ημέρα ελαιολάδου.

Η κατανάλωση ελαιόλαδου μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών προσβολών και εγκεφαλικών επεισοδίων.

Το ελαιόλαδο είναι μια καλή πηγή μονοακόρεστων λιπών, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση τόσο των επιπέδων της χοληστερόλης όσο και του σακχάρου στο αίμα. 

Οι ελιές, τόσο οι πράσινες όσο  και οι μαύρες είναι μια καλή πηγή λιπαρών και προσθέτουν πολλή γεύση στις σαλάτες σας.

 

 

Κόκκινο κρασίΚόκκινο κρασί

Το κόκκινο κρασί, σε μικρές ποσότητες  μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου. Όμως προσοχή, υψηλότερες ποσότητες, περισσότερο από ένα ποτό ή δύο την ημέρα, μπορεί πραγματικά να αυξήσουν τον κίνδυνο. 

Ενώ κάποιοι λένε ότι μια πολυφαινόλη που βρίσκεται στο κόκκινο κρασί, η ρεσβερατρόλη, δίνει στο ποτό ένα πρόσθετο πλεονέκτημα, οι έρευνες δείχνουν ότι κάθε τύπος αλκοόλ απαιτεί  μετριοπάθεια. 

Όπως και με τον καφέ, όμως, καμία από αυτές τις ιδιότητες δεν αποτελεί λόγο για να αρχίσετε να καταναλώνετε αλκοόλ.

Μπορείτε επίσης να πάρετε ρεσβερατρόλη από άλλες πηγές, όπως το φυσικό φυστικοβούτυρο και τα σταφύλια.

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b