Top Social

Βγάλτε τη ζάχαρη απ' τη ζωή σας για πάντα!

Βγάλτε τη ζάχαρη απ' τη ζωή σας για πάντα!

Ίσως προσπαθείτε να χάσετε βάρος, ή ίσως απλώς θέλετε να ζήσετε έναν πιο υγιεινό, πιο φυσικό τρόπο ζωής, αλλά η ζάχαρη φαίνεται να παρεμβαίνει πάντα.

Η ζάχαρη παρέχει βραχυπρόθεσμη απόλαυση με μακροπρόθεσμο κόστος, γι 'αυτό αξίζει να προσπαθήσουμε να την εγκαταλείψουμε. Εδώ είναι μόνο πέντε συμβουλές για τη μείωση της ζάχαρης από τη ζωή σας για πάντα!

1. Φάτε περισσότερη πρωτεΐνη

Η αύξηση της ποσότητας πρωτεΐνης στη διατροφή σας μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε την ανάγκη για ζάχαρη.  Όχι μόνο θα ενισχύσει τα επίπεδα ενέργειας σας με έναν φυσικό τρόπο, αλλά θα σας κάνει επίσης να αισθανθείτε πληρέστερα και λιγότερο πιθανό να φτάσετε στο βάζο καραμελών ανάμεσα στα γεύματα. 

Αρχίστε να μαγειρεύετε περισσότερα αυγά, φασόλια και στήθη κοτόπουλου.

 

2. Δώστε γεύση στην τροφή σας

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να προσθέσετε τη γλυκύτητα στο πιάτο σας χωρίς να χρησιμοποιήσετε πακέτα ζάχαρης. Για παράδειγμα, το εκχύλισμα βανίλιας θα δώσει στη ζεστή σοκολάτα σας μια γλυκιά, σιροπιαστή γεύση και η κανέλα μπορεί να πασπαλιστεί ακόμα και στα  δημητριακά σας.

Μπορείτε ακόμη να πειραματιστείτε με έντονες γεύσεις όπως το λεμόνι,  

αν θέλετε να απολαύσετε κάθε μπουκιά του φαγητού σας.

 

3. Αντικαταστήστε τα πρόσθετα ζάχαρης

Από τις κρέμες καφέ έως τα προϊόντα αρωματισμένου νερού, η ζάχαρη κρύβεται μέσα σε πολλά πρόσθετα ποτών. Τα καλά νέα είναι ότι μπορείτε να μεταβείτε σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη ή σε προϊόντα διατροφής με υπέροχη γεύση χωρίς τους κινδύνους για την υγεία σας. 

Δεν χρειάζεται να παραιτηθείτε από το αγαπημένο σας ποτό. Σε καταστήματα βιολογικών προϊόντων υπάρχουν υπέροχοι χυμοί και αρωματικοί καφέδες. 

 

4. Μείνετε ενυδατωμένοι

Το σώμα σας μπορεί μερικές φορές να συγχέει τα σήματα για την πείνα και τη δίψα, οπότε αν νιώσετε την ανάγκη για γλυκό, προσπαθήστε να πιείτε περισσότερο νερό.

Αυτός είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να νικήσετε την επιθυμία για αναψυκτικά: πιείτε ένα γεμάτο ποτήρι νερό, περιμένετε 20 λεπτά και καταγράψτε την όρεξή σας. Πιθανότατα δεν θα θελήσετε κάτι γλυκό.

 

5. Μάθε τον εαυτό σου

Γιατί αναζητάτε ζαχαρώδη σνακ; Είναι μια ανταμοιβή μετά από μια κουραστική μέρα ή το χρησιμοποιείτε ως εναλλακτική λύση στην καφεΐνη όταν χρειάζεστε μια γρήγορη έκρηξη ενέργειας; Αφού καταλάβετε τους λόγους πίσω από τις επιθυμίες σας, μπορείτε να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη με άλλες συμπεριφορές που ενισχύουν τη διάθεση.

Για παράδειγμα, μπορείτε να πάτε για τζόκινγκ για να ωφεληθείτε από την έκρηξη των ενδορφινών στο σώμα σας μετά τη άσκηση.

 

Η ζάχαρη είναι απλώς κενές θερμίδες. Δεν έχει βιταμίνες ή ανόργανα συστατικά και απλά δεν αξίζει να την καταναλώνετε.

Αυτοί είναι μόνο μερικοί τρόποι για να κόψετε αυτή τη βλαβερή συνήθεια.

Εάν θέλετε να ξαναφορέσετε εκείνο το υπέροχο στενό τζιν, αρχίστε  να απορρίπτετε τη ζάχαρη από τη διατροφή σας!

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b