Top Social

Άσκηση και κατάθλιψη

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά ωφελούν εκτός απο το σώμα τους και την ψυχική τους υγεία.

 

Πιο συγκεκριμένα:

Η βελτιωμένη αυτοεκτίμηση είναι ένα βασικό ψυχολογικό όφελος της τακτικής σωματικής δραστηριότητας. Όταν ασκείστε, το σώμα σας απελευθερώνει χημικές ουσίες που ονομάζονται ενδορφίνες. Αυτές οι ενδορφίνες αλληλεπιδρούν με τους υποδοχείς στον εγκέφαλο που μειώνουν την αντίληψή σας για τον πόνο.

Οι ενδορφίνες ενεργοποιούν επίσης μια αίσθηση στο σώμα, παρόμοια με εκείνη της μορφίνης. Για παράδειγμα, το συναίσθημα που ακολουθεί μετά την άσκηση συχνά περιγράφεται ως «ευφορία». 

Οι ενδορφίνες δρουν ως αναλγητικά, πράγμα που σημαίνει ότι μειώνουν την αντίληψη του πόνου. Μπορούν επίσης να λειτουργήσουν ως ηρεμιστικά. Ο εγκέφαλός σας, απελευθερώνει ενδορφίνες σε απάντηση χημικών ουσιών που ονομάζονται νευροδιαβιβαστές. 

Ωστόσο, σε αντίθεση με τη μορφίνη, οι ενδορφίνες του σώματος δεν οδηγούν σε εξάρτηση.

Η έρευνα έχει δείξει ότι η άσκηση είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης της ήπιας κατάθλιψης.

Η κοινωνική υποστήριξη είναι σημαντική για εκείνους που πάσχουν από κατάθλιψη.  Η ομαδική άσκηση θα τους οφελήσει και σωματικά αλλά και συναισθηματικά.

Προσπαθήστε να γυμνάζεστε 3 φορές την εβδομάδα. Ξεκινήστε ήπια στην αρχή με ένα πρόγραμμα 20 λεπτών.

Στη συνέχεια αυξήστε τη διάρκεια στα 40 λεπτά.

e-max.it: your social media marketing partner