Top Social

Μειώστε το άγχος μέσω της διατροφής

Μειώστε το άγχος μέσω της διατροφής

Η σωστή διατροφή βοηθά στην καταπολέμηση του άγχους,  ενώ επιτρέπει στον εγκέφαλο να ανταποκριθεί καλύτερα όταν βρίσκεστε υπό πίεση.

 

Το σώμα σας έχει μια πολύ φυσική  απάντηση απέναντι στο στρες (σκεφτείτε: ένταση των μυών, γρήγορη αναπνοή, ταχυπαλμία, σφίξιμο στο στομάχι).

Πολλές φορές καταφεύγουμε σε τροφές όπως: γλυκά, τσίπς, παγωτό για να ανακουφιστούμε απο το στρες.

Η ανακούφιση είναι προσωρινή. Στην πραγματικότητα οι τροφές υψηλής θερμιδικής αξίας κουράζουν τον οργανισμό και σας κάνουν να νιώθετε χειρότερα.

Η διατροφή σας θα πρέπει να έχει  ισορροπία πρωτεΐνης, λιπαρών και ινών, ώστε να σταθεροποιηθεί το σάκχαρο στο αίμα σας και να πάρετε όλες τις απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα. 

Δείτε παρακάτω τροφές που βοηθούν το σώμα να διαχειριστεί το στρες.

 

 

ΓιαούρτιΓιαούρτι

Η κατανάλωση προβιοτικών τροφών  προάγει την καλή πέψη, χρήσιμη για τη σαφή επικοινωνία εντέρου-εγκεφάλου, βοηθώντας σας να αισθάνεστε πιο ευτυχισμένοι και πιο ήρεμοι. Τα προβιοτικά έχουν χρησιμοποιηθεί για να απαλύνουν στομαχικές διαταραχές που συνδέονται με το στρες. Το γιαούρτι παρέχει επίσης σταθεροποιητική πρωτεΐνη, μαζί με το ασβέστιο και κάλιο, τα οποία υποστηρίζουν την τακτική λειτουργία των μυών και των νεύρων και σας βοηθούν να σκέφτεστε καθαρά.

 

 

 

ΠορτοκάλιαΠορτοκάλια

Πλούσια σε φυλλικό οξύ, γεμάτα με κάλιο και φυτικές ίνες που δίνουν ένα αίσθημα πληρότητας.

Η βιταμίνη C μπορεί επιβραδύνει την παραγωγή της κορτιζόλης ορμόνη του στρες.

Αν δεν σας αρέσουν τα εσπεριδοειδή, δοκιμάστε ακτινίδιο, μάνγκο, ή μούρα.

Για λιγότερο γλυκές επιλογές, δοκιμάστε τις ντομάτες, το μπρόκολο και το κουνουπίδι. 

 

 

ΣαρδέλεςΣαρδέλες

Οι σαρδέλες είναι μια πηγή των ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Απαραίτητο στοιχείο για την καλή νευρική κατάσταση του οργανισμού.

Μπορείτε να απολαύσετε κονσέρβα σαρδέλες με φρυγανιά ολικής αλέσεως ή μαγειρευτές ως μέρος μιας σάλτσας. Επίσης οι φρέσκες σαρδέλες  ψητές είναι πολύ νόστιμες. 

Άλλα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, ο τόνος, το σκουμπρί παρέχουν ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ή μπορεί να θέλετε να ρωτήσετε το γιατρό σας σχετικά με ένα συμπλήρωμα ιχθυελαίου.

 

 

ΒρώμηΒρώμη

Όταν είστε αγχωμένοι, επηρεάζεται ο  νευροδιαβιβαστής σεροτονίνη και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να πέφτει η διάθεσή σας.  Επειδή οι υδατάνθρακες παίζουν μεγάλο ρόλο στην παραγωγή της σεροτονίνης, είναι φυσικό να αναζητάτε τροφές όπως μακαρόνια, πατάτες, γλυκά και ψωμί.

Το κλειδί είναι να καταναλώνετε σύνθετους υδατάνθρακες. Υπάρχει αίσθημα κορεσμού και το επίπεδο του σακχάρου σας διατηρείται σταθερό.

Η βρώμη είναι μια τέτοια τροφή. Περιέχει το αμινοξύ τρυπτοφάνη, πρόδρομο της σεροτονίνης. Καταναλώστε τη στο πρωινό σας με γάλα ή γιαούρτι.

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b