Πείτε όχι στα αναψυκτικά

Τα αναψυκτικά είναι γλυκά, αφρώδη και νόστιμα - δεν έχουν καμία σχέση με ένα υγιεινό ποτό.

Read more ...

Σαλάτα ως κύριο γεύμα

Η σαλάτα είναι ιδανική επιλογή σαν κύριο γεύμα είτε βρισκόμαστε σε δίαιτα είτε προτιμούμε κάτι εύκολο και γρήγορο.

Read more ...

Πράγματα που δεν γνωρίζετε για τη γλουτένη

Αποχαιρετώντας τη γλουτένη δεν πρέπει να είναι τόσο δύσκολο. 

Read more ...

Βιταμίνη C

Λαμβάνετε αρκετή;

Read more ...

Πρόγραμμα προσαρμογής με βάρη

Ένα απλό πρόγραμμα προσαρμογής ή ένα πρόγραμμα όταν δεν έχετε αρκετό χρόνο να διαθέσετε στο γυμναστήριο.

Read more ...

Αντικαταθλιπτικά και άυξηση βάρους

Η αναζήτηση βοήθειας για την κατάθλιψη μέσω φαρμακευτικής αγωγής είναι ένα θαρραλέο και σημαντικό πρώτο βήμα στο δρόμο προς την ανάκαμψη. Αλλά πολύ συχνά, εκείνοι που κάνουν αυτό το βήμα βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα άλλο ανησυχητικό πρόβλημα: την αύξηση βάρους.

Read more ...

Οι 5 καλύτερες βιταμίνες για υγιή μαλλιά

Ενώ η απώλεια μαλλιών μπορεί να αποδοθεί σε ορισμένες ιατρικές παθήσεις, όπως η αλωπεκία, είναι επίσης φυσικό αποτέλεσμα της γήρανσης. Υπάρχουν όμως μερικά  πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να σας βοηθήσουν.  

Read more ...

Καφεΐνη

Η καφεΐνη είναι ένα ήπιο διεγερτικό αλκαλοειδές από ορισμένα φυτά. Βρίσκεται σε κόκκους καφέ, φύλλα τσαγιού και προστίθεται σε αναψυκτικά, ποτά ενέργειας, ενεργειακές μπάρες και πωλούνται σε κάψουλες και δισκία ως διαιτητικό συμπλήρωμα. Η καφεΐνη δεν έχει καμία θρεπτική αξία.

Read more ...

Ξεφύγετε απο τη ρουτίνα

Καθορίστε τι είναι ρουτίνα για εσάς. 

Read more ...

Γυναικείο σώμα και ασκήσεις με βάρη

Επικρατεί η άποψη ότι οι γυναίκες δεν μπορούν να αναπτύξουν ένα δυνατό μυϊκό σύστημα.

Read more ...

Subcategories

Page 4 of 6