Just strech!

Και όμως, τα 15΄ διατάσεων που οι περισσότεροι εσκεμμένα ξεχνάτε είναι από τα πιο σημαντικά του προγράμματός σας.

Read more ...

Η τελειομανία είναι επικίνδυνη

Οι τελειομανείς τείνουν να αισθάνονται απελπισία, ψυχολογική κατάπτωση και έντονο στρες.

Read more ...

Οι τροφές που μας γερνάνε

Τελικά μπορούμε να σταματήσουμε το χρόνο;

Read more ...

Βιταμίνες καθυστερούν την εμφάνιση των γκρίζων μαλλιών.

Όσο μεγαλώνετε, τα γκρίζα μαλλιά αυξάνονται κάθε 10 χρόνια μετά την ηλικία των 30 ετών. Με την πρόσληψη συγκεκριμένων βιαταμινών μπορείτε να καθυστερήσετε αυτήν τη διαδικασία.

Read more ...

Σπορ και άσκηση: Οφέλη για ψυχική και σωματική υγεία.

Η σωματική άσκηση είναι σημαντική για την πρόληψη σοβαρών χρόνιων παθήσεων, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις, η ψηλή πίεση, η παχυσαρκία, η κατάθλιψη και η οστεοπόρωση.

Read more ...

Τελικά ισχύει ότι το γεύμα αργά το βράδυ παχαίνει;

Το να φάμε το κύριο γεύμα το βράδυ δεν σημαίνει απαραίτητα και αύξηση βάρους. Η απώλεια κιλών έρχεται όταν  τρώμε λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανούμε μέσα στη ημέρα. Εάν η συνολική ημερήσια κατανάλωση θερμίδων δεν ξεπερνάει κάποιο συγκεκριμένο εύρος, μπορούμε να φάμε το κυρίως γεύμα το βράδυ.

Read more ...

Subcategories

Page 6 of 6