Γιατί δεν είναι απαραίτητο να γυμνάζεστε κάθε μέρα.

Η άσκηση δυο ημέρες την εβδομάδα είναι εξίσου ωφέλιμη

Η άσκηση δυο ημέρες την εβδομάδα είναι εξίσου ωφέλιμη.

Read more ...

Γυμναστική χωρίς αποτέλεσμα;

Γυμναστική χωρίς αποτέλεσμα

Δεν ταιριάζουν όλες οι προπονήσεις σε όλα τα άτομα το ίδιο

Read more ...

Πρόγραμμα προσαρμογής με βάρη

Ένα απλό πρόγραμμα προσαρμογής ή ένα πρόγραμμα όταν δεν έχετε αρκετό χρόνο να διαθέσετε στο γυμναστήριο.

Read more ...

Γυναικείο σώμα και ασκήσεις με βάρη

Επικρατεί η άποψη ότι οι γυναίκες δεν μπορούν να αναπτύξουν ένα δυνατό μυϊκό σύστημα.

Read more ...

Είμαστε προγραμματισμένοι να κινούμαστε

Οι πιο πρόσφατες δημοσιεύσεις έχουν  επικεντρωθεί στα μυοσκελετικά προβλήματα που δημιουργεί η απουσία άσκησης,  αλλά και στη συνολική ποιότητα της ζωής μας.

Read more ...

Τι να φάτε πριν και μετά την προπόνηση

Έτοιμοι να ιδρώσετε; Όχι τόσο γρήγορα! Εδώ, οι καλύτερες τροφές για να φάτε πριν και μετά από μια προπόνηση, έτσι ώστε να τροφοδοτήσετε με σωστό τρόπο το σώμα σας.

Read more ...

Βότανα για τη αρθρίτιδα και το μυικό πιάσιμο.

Υπάρχουν πολλά βότανα που έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και  μπορούν να βοηθήσουν με την αρθρίτιδα.

Read more ...

Η αλήθεια για την απόκτηση των μυών και την απώλεια βάρους

Πρώτα απ 'όλα, υπάρχουν πολλά άρθρα σε όλο το διαδίκτυο και τα διάφορα περιοδικά που σας ενημερώνουν ότι μπορείτε να αποκτήσετε μύες και να χάσετε βάρος.

Read more ...

Just strech!

Και όμως, τα 15΄ διατάσεων που οι περισσότεροι εσκεμμένα ξεχνάτε είναι από τα πιο σημαντικά του προγράμματός σας.

Read more ...