Top Social

Τι να φάτε πριν και μετά την προπόνηση

Έτοιμοι να ιδρώσετε; Όχι τόσο γρήγορα! Εδώ, οι καλύτερες τροφές για να φάτε πριν και μετά από μια προπόνηση, έτσι ώστε να τροφοδοτήσετε με σωστό τρόπο το σώμα σας.

 

Πριν

Τόστ με ψωμί σίτου με φέτες μπανάνα και κανέλα.

Οι υδατάνθρακες είναι το κλειδί για την απελευθέρωση ενέργειας κατά την προπόνηση σας. Αυτή θα πρέπει να είναι αργή και σταθερή σε όλη τη ρουτίνα σας. 

Έξτρα μπόνους: ιδιαίτερα εύπεπτη τροφή.

Επιπλέον οι μπανάνες είναι η τέλεια πηγή για αύξηση των επιπέδων καλίου, το οποίο θα χαθεί με τον ιδρώτα.  

Προσθέστε λίγη κανέλα. Βοηθά στη σταθεροποίηση του σακχάρου στο αίμα και βελτιώνει τη λειτουργία του εγκεφάλου.

 

Μετά

Ψητό κοτόπουλο με λαχανικά

Το σώμα σας είναι σε διαδικασία αποκατάστασης, οπότε θα πρέπει να έχετε ένα θρεπτικό πιάτο. Η άπαχη πρωτεΐνη και οι υδατάνθρακες θα σας ικανοποιήσουν χωρίς να σας φουσκώσουν. 

Προσθέστε στα λαχανικά σας λίγο ελαιόλαδο.

 

Πριν

Γιαούρτι με μούσλι

Είναι εύπεπτο για το στομάχι σας και όταν συνδυάζεται με νιφάδες βρώμης μπορεί να δώσει την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα σας. Απλά βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει ένα μείγμα που είναι βρώμη ολικής άλεσης χωρίς προσθήκη ζάχαρης με αποξηραμένα φρούτα (σταφίδες) και ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, φουντούκια). 

 

Πριν

Smoothies

Ένα σνακ στο δρόμο πρός το γυμναστήριο; Επιλέξτε ένα smoothie. 

Για μια αλάνθαστη συνταγή χρησιμοποιήστε τα αγαπημένα σας φρούτα.

Απολαυστικό, δροσερό και γρήγορο!

 

Μετά

Ομελέτα με λαχανικά

Ήδη γνωρίζετε ότι τα αυγά είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης. Προσθέστε στη συνηθισμένη ομελέτα σας λαχανικά. Οι πιπεριές πράσινες και κόκκινες είναι μια εξαιρετική επιλογή.

Προσθέστε ελαιόλαδο και θα έχετε ένα αντιοξειδωτικό γεύμα.

 

Αυτές οι εξαιρετικές τροφές θα σας δώσουν ενέργεια και θα αποκαταστήσουν τις απώλειες μετά την άσκησή σας.

e-max.it: your social media marketing partner