Top Social

Γυναικείο σώμα και ασκήσεις με βάρη

Επικρατεί η άποψη ότι οι γυναίκες δεν μπορούν να αναπτύξουν ένα δυνατό μυϊκό σύστημα.

Στην πραγματικότητα, η μέση γυναίκα αποκτά αντοχή σε ελαφρώς ταχύτερο ρυθμό απ' ότι  ο μέσος άνθρωπος.

Επικρατεί η άποψη ότι η άρση βαρών θα προκαλέσει στις γυναίκες ανάπτυξη σχετικά μεγάλων μυών.   

Στην πραγματικότητα, οι γυναίκες δεν έχουν τη γενετική προδιάθεση για την ανάπτυξη μυών, διότι, εκτός από πολύ σπάνιες περιπτώσεις, δεν έχουν αρκετή τεστοστερόνη, η οποία είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη της μυϊκής μάζας.

Η άποψη ότι οι μύες της γυναίκας θα μετατραπούν σε λίπος, όταν σταματά την προπόνηση δεν ισχύει. Οι μύες δεν μπορούν να μετατραπούν σε λίπος. Οι μύες απλά δεν έχουν την φυσιολογική ικανότητα να αλλάξουν από το ένα είδος στο άλλο. Οι μύες έχουν την ιδιότητα  «ό,τι δεν χρησιμοποιείς, το χάνεις». Αν δεν χρησιμοποιούμε ένα συγκεκριμένο μυ, ο μυς κυριολεκτικά ατροφεί.

Η αυστηρή προπόνηση δύναμης μπορεί να βοηθήσει μια γυναίκα να απαλλαγεί από το λίπος, ενώ παράλληλα δυναμώνει το μυϊκό της σύστημα. 

Η προπόνηση δύναμης αυξάνει την ανάγκη μιας γυναίκας για βιταμίνες.  Αυτό δεν σημσίνει ότι πρέπει να λαμβάνει συμπληρώματα.

Τρώγοντας μια ποικιλία υγιεινών τροφών θα εξασφαλίσει μια επαρκή πρόσληψη βιταμινών. 

Η προπόνηση δύναμης δεν αφορά μόνο τις νέες γυναίκες. Δεν είναι ποτέ πολύ αργά για μια γυναίκα να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής της, βελτιώνοντας το επίπεδο της μυϊκής της κατάστασης. Η σωστή προπόνηση δύναμης προσφέρει πολυάριθμα οφέλη για τις γυναίκες όλων των ηλικιών και επιπέδων φυσικής κατάστασης, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι μπορεί να συμβάλει στην παράταση της λειτουργικότητας του σώματος.

 

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b