Top Social

Γυμναστική χωρίς αποτέλεσμα;

Γυμναστική χωρίς αποτέλεσμα

Δεν ταιριάζουν όλες οι προπονήσεις σε όλα τα άτομα το ίδιο

Είστε αποφασισμένοι να αλλάξετε τη ρουτίνα της γυμναστική σας για το 2017; Το μυστικό για να έχετε πραγματικά αποτελέσματα είναι να ξεφύγετε σπο τη παλιά προπόνηση σας και να δοκιμάσετε κάτι εντελώς νέο.

Οι ειδικοί που μελετούν την επιστήμη της ανθρώπινης κίνησης έχουν κάνει γνωστό εδώ και χρόνια ότι δεν ανταποκρίνονται όλοι με τον ίδιο τρόπο στην ίδια άσκηση.

Στην πραγματικότητα, μερικοί άνθρωποι  δεν αποκομίζουν τα μέγιστα οφέλη από την άσκηση, δεν τους δίνει την ίδια ώθηση στην καρδιαγγειακή υγεία (όπως μετράται από το ρυθμό της καρδιάς και άλλες βασικές μετρήσεις φυσικής κατάστασης) με τους άλλους ανθρώπους.

Γιατί συμβαίνει αυτό δεν είναι απολύτως σαφές, αν και οι επιστήμονες υποψιάζονται ότι η γενετική μπορεί να διαδραματίσει έναν ρόλο.

Τώρα υπάρχουν νέα στοιχεία που υποδηλώνουν ότι η ατομική αντίδραση ενός ατόμου στην άσκηση μπορεί να εξαρτάται από το είδος της προπόνησης και η μια ρουτίνα στην άλλη θα μπορούσε να κάνει όλη τη διαφορά.

Σε πείραμα που έγινε οι μισοί από τους συμμετέχοντες έκαναν  μόνο προπόνηση αντοχής. 

Οι υπόλοιποι έκαναν προπόνηση αντοχής και στη συνέχεια την άλλαξαν με αντιστάσεις. 

Όλοι οι συμμετέχοντες ασκούνταν τέσσερις φορές την εβδομάδα.

Η προπόνηση αντοχής αποτελείτο από 30 λεπτά ποδηλασία σε στατικό ποδήλατο σε ένα μέτριο επίπεδο άσκησης (περίπου 65% της μέγιστης καρδιακής συχνότητας). 

Πριν από το πείραμα και μετά από κάθε περίοδο εξάσκησης οι ερευνητές εξέτασαν τους συμμετέχοντες για  να αξιολογήσουν τον καρδιακό ρυθμό τους και άλλα βασικά μέτρα της καρδιαγγειακής φυσικής κατάστασης.

Βρήκαν ότι και οι δύο προπονήσεις  βελτίωσαν το επίπεδο φυσικής κατάστασης των ατόμων συνολικά.  Αλλά όταν οι ερευνητές μελέτησαν πιο προσεκτικά τα άτομα, διαπίστωσαν ότι ορισμένοι άνθρωποι βιώνουν μεγαλύτερη βελτίωση μετά την προπόνηση αντοχής, ενώ άλλοι είχαν  καλύτερα αποτελέσματα όταν συνδύαζαν ασκήσεις αντοχής και ασκήσεις με βάρη.

Εάν κάνετε ένα είδος άσκησης και δεν παίρνετε το βέλτιστο αποτέλεσμα, μπορείτε να μεταβείτε σε ένα διαφορετικό τύπο άσκησης.

Αλλά πώς μπορείτε να βρείτε την ιδανική ρουτίνα για το σώμα σας;

Είναι πραγματικά ένα θέμα που θέλει μεγάλη προσοχή.

Παρατηρείστε το σώμα σας, το ρυθμό των καρδιακών παλμών. Ανταποκρίνεστε στην άσκηση;

Νιώθετε ότι το σώμα "δουλεύει";

Εάν όχι αλλάξτε άσκηση, ελέγχετε την ένταση και τη διάρκεια που ασκείστε.

"Ακούγοντας" το σώμα σας θα φτάσετε το στόχο σας και θα αποκομίσετε τα βέλτιστα οφέλη.

e-max.it: your social media marketing partner

chitika artcles 550x250

Chit Home 728x90 b