Top Social

Γιατί δεν είναι απαραίτητο να γυμνάζεστε κάθε μέρα.

Η άσκηση δυο ημέρες την εβδομάδα είναι εξίσου ωφέλιμη

Η άσκηση δυο ημέρες την εβδομάδα είναι εξίσου ωφέλιμη.

Η άσκηση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποφευχθούν χρόνιες παθήσεις όπως ο διαβήτης και ο καρκίνος, καθώς προβλήματα με την καρδιά. 

Οι ειδικοί συνιστούν περίπου 150 λεπτά μέτριας δραστηριότητας, ή 75 λεπτά έντονης άσκησης.

Δεδομένου ότι η καθημερινή άσκηση δεν είναι ρεαλιστική για όλους, οι ερευνητές αποφάσισαν να μελετήσουν κατά πόσο οι άνθρωποι που έχουν την τάση να γυμνάζονται το Σαββατοκύριακο έχουν τα ίδια οφέλη με εκείνους που ασκούνται καθημερινά. Στη νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο JAMA Internal Medicin, οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι η καθημερινή άσκηση δεν έχει τεράστια διαφορά από τις δυο ημέρες προπόνηση την εβδομάδα.

Οι άνθρωποι που  ασκούνταν μόνο μία ή δύο ημέρες την εβδομάδα μείωσαν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία κατά 30% έως 34%, σε σύγκριση με ανθρώπους που δεν γυμνάζονταν.

Αλλά αυτό που ήταν πιο αξιοσημείωτο ήταν ότι οι άνθρωποι που ασκούνταν περισσότερες ημέρες της εβδομάδας μείωσαν τον κίνδυνο κατά 35%: δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά από τη πρώτη ομάδα.

Τα ευρήματα αυτά υποστηρίζουν την ιδέα ότι κάποια σωματική δραστηριότητα, ακόμα κι αν είναι λιγότερο από ότι η συνιστώμενη , βοηθά στην αποφυγή πρόωρου θανάτου.

Οι ερευνητές είδαν οφέλη για τους ανθρώπους που πιέζονται ολόκληρη η συνιστώμενη 150 λεπτά την εβδομάδα σε μία ή δύο ημέρες, καθώς και για τους ανθρώπους που δεν είναι αρκετά πληρούν το όριο αυτό και ασκούνται λιγότερο.

Οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά και όσοι ασκούνται μερικές μέρες την εβδομάδα μειώνουν τον κίνδυνο κατά περίπου 40%. 

Και πάλι, η συχνότητα της άσκησης, δεν φαίνεται να έχει σημασία.

Αυτό πρέπει να είναι ενθαρρυντικό για όποιον δυσκολεύεται να χωρέσει στο πρόγραμμά του σωματική δραστηριότητα κάθε μέρα.

Ασκείστε λοιπόν όποτε έχετε χρόνο, είναι σίγουρα προτιμότερο από το να μένετε ανενεργοί.

e-max.it: your social media marketing partner