Χορός
30, Μάι 2022

Τα Workouts χορού έχουν αποτέλεσμα;

Ο χορός αποτελεί προπόνηση και μάλιστα cardio που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να κάψεις θερμίδες και να θέσεις σε λειτουργία ολόκληρο το σώμα.

Κάθε ημέρα μπορείς να βρεις νέα dance workouts που εκτός από διασκέδαση υπόσχονται και απώλεια βάρους, και μάντεψε: το καταφέρνουν! Ο χορός αποτελεί προπόνηση για όλο το σώμα και αποδεικνύεται πραγματικά ωφέλιμος για την υγεία.

Όπως οι περισσότερες μορφές αερόβιας άσκησης έτσι και ο χορός είναι ευεργετικός για την καρδιά, αυξάνει τη μυϊκή μάζα και βελτιώνει την ισορροπία και τον συντονισμό. Πρόκειται για μία εξαιρετική άσκηση που κάνει το μυαλό και τους μυς να λειτουργούν συντονισμένα, ανεξάρτητα από την ηλικία ή το επίπεδό σου και με τόσα πολλά διαφορετικά στιλ και είδη χορού είναι τόσο απλό πλέον να βρεις αυτό που σου ταιριάζει.

Το σημαντικότερο με τις προπονήσεις χορού είναι πως απολαμβάνεις πραγματικά την άσκηση και δεν βρίσκεις τρόπους να την αποφύγεις. Τα κίνητρα είναι πολλά και εφόσον ξεκινήσεις, δύσκολα θα σταματήσεις. Μην ξεχνάς πως όσο πιο πολύ χορεύεις τόσο πιο πολύ γυμνάζεσαι!

Τα αποτελέσματα των workouts όμως είναι πολύ περισσότερα.

Αρχικά, ο χορός μπορεί να συμβάλλει στην βελτίωση της καρδιακής λειτουργίας, στην αύξηση της αντοχής και στην μείωση του κινδύνου οστεοπόρωσης καθώς τα οστά γίνονται ισχυρότερα.

Ακόμη, ενισχύεται η μνήμη δεδομένου ότι ο χορός απαιτεί να θυμάσαι βήματα και κινήσεις, κάτι που μειώνει τον κίνδυνο εκδήλωσης άνοιας.

Σημαντικό επίσης είναι πως ο χορός βελτιώνει την ευλυγισία Το εύρος των κινήσεών σου αυξάνεται με τον καιρό και εκτός από το χορό βελτιώνεις και η καθημερινότητά σου. Επιπλέον, αποκτάς και καλύτερη ισορροπία. Για να εκτελέσεις σωστά κάθε κίνηση πρέπει να διατηρείς ένα ισχυρό κέντρο βάρους και να έχεις σε πλήρη έλεγχο κάθε μέρος του σώματός σου.

Η σημαντικότερη ίσως συμβολή του χορού συνδέεται με την ψυχική υγεία. Ο χορός μειώνει το στρες και τα συναισθήματα κατάθλιψης. Όταν χορεύεις εστιάζεις στη μουσική, στις κινήσεις και στην απόλαυση αυτού που κάνεις μειώνοντας το άγχος σας και επίπεδα έντασης. Πρόκειται για μία διέξοδο καθώς μπορείς να εκφραστείς χωρίς να μιλάς, διοχετεύοντας τα συναισθήματα που βιώνεις, ενώ παράλληλα σου δίνεται η  δυνατότητα να ενισχύσεις τις κοινωνικές σου δεξιότητες.

Τέλος, ο χορός συμβάλλει στη διαχείριση του βάρους σου. Είναι μία μορφή αερόβιας άσκησης που μειώνει το αίσθημα της κόπωσης, είναι συχνά πολύ διασκεδαστική, γίνεται σε ομαδικό περιβάλλον και είναι αναζωογονητική, παρακινώντας σε να συνεχίσεις μακροπρόθεσμα.

Αν σκεφτείς πως κάνοντας σύγχρονο, μπαλέτο, street dance, hip hop, swing, Zumba, water aerobic ή και latin χορούς καις πολλές θερμίδες και το απολαμβάνεις, ίσως έφτασε η στιγμή να ξεκινήσεις το χορευτικό σου ταξίδι με το είδος χορού που προτιμάς.